bloggar i skolan..

Hej Hej just nu sitter jag och har tråkigt och har håll ska kanske ut snart och köpa nånting äta eller dricka :P
Hahahaha jag har inte vart i skolan i en vecka har vart sjuk och mådde lite dåligt och massa mer... :(
och förlåt för att jag har inte bloggat nånting men ska försöka bloggar mer. :)
för att jag har inte tid och massa andra saker...
imorgon ska man kanske åka med pappa och mamma till västerås :P
kollar lite grejer till mitt rum ska göra om mitt rum igen :P
hahahaha..
såhär se mitt rum ut just nu :P
hahaha ny bäddad säng och min kusin hoppade och lägger sig :P
jag har typ inte städat mitt rum men ;)
och jag har färgat håret också :)
Måste dra nu puss! <3'
// Lecky<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0