Mot sängen nu!

Hej hej! idag har vart en helt jobbig dag är jätte trött och i skolan var en lärare som är ass jobbig vi ba: Får vi lyssnar på musik ? hon ba: Aah . Sen gick hon runt och kollar på allas data sen var min kompis ine på Youtube hon ba: du får inte var på det där hemsida.! typ dampar på helvete...
och jag och mina kompis ba: Meh.. vi får ju lyssnar på musik men inte ine på youtube!!?? , så himlar..... Bög!
sen hade idrott , gissa va vi fick göra då?... aa du Dans på idrotten???!!
Hahaha jag va inte med för att jag vågar inte...
Ska snart krypa under täcken... åh fyfan va kallt!...<3
jag just nu! med Annicas nalle!
Aja ska väl sova snart Natti!<3
Puss!

Lecky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0