:'(

Alltså jag klara inte detta jag är trött och ledsen kan inte göra annat än gråta och tänker och jag vet inte heller va jag håller på med -.-'
Han fick mig börja gillar honom efter det blir sårad fyfan det gör skit ont detta har hänt mig 3 gånger nu.
jag klara inte av det här jag behöver tillbaka honom... önskar att han är här och jag kan pratar med honom som för ut som va brukar göra det.. men nu är det ingeting kvar helt jävlar borta kan inte göra nått annat än slutar tänka på honom och saknar honom , han får har så bra med en annan då... jag fatta ingeting just nu.. jag är helt jävlar borta och trött på allt skit och jag skiter i det här , måste fan KÄMPA på och släppar i väg honom nu kan inte göra mer än så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0