skolan....

Hej förlåt för att jag har inte bloggat nåting för att jag typ pluggar hela tiden och hade prov och massa mer. men nu har jag tid att blogga igen :) <3
just nu sitter jag och har musik men jag och massa kompisar till har typ tråkigt :P och dom andra mer.. jag vet inte..
äntligen fredag  :) (glad tjej:) )
efter skolan blir ut på stan och sen blir väl hem :)
imorgon vet jag inte :P kanske sova hela dan :P
pappa är i stockholm och hämtar en epa åt min syster men vi får se när jag ska köpa en  epa :P
kanske i sommar :P
jag är skit glad igår pappa kompis kom hem till oss med en adidas tröja och en mjuks byxa bilder kommer sen:)
hejdå måste dra nu bloggar mer sen :)
Puss!

Lecky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0